Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie projektu Radegast Index
Loudová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie projektu Radegast Index Cíle: Tato diplomová práce se zabývá výzkumem projektu Radegast Index, který je již pátým rokem oficiální statistikou nejvyšší české hokejové soutěže. Práce byla doplněna odbornými studiemi, které se týkají daného tématu. Hlavním úkolem práce bylo zjistit povědomí o projektu Radegast Index a spojení piva Radegast s hokejem vůbec. Následně navrhnout strategická řešení, která vyplynula z výsledků dotazníků, rozhovoru a SWOT analýzy a mohou sloužit ke zlepšení samotného projektu. Metody: Výzkum povědomí o projektu Radegast Index a spojení piva Radegast s hokejem byl proveden pomocí dotazníku. Dalšími důležitými metodami výzkumu byl i rozhovor s brand specialistou pivovaru Radegast, a zpracování SWOT analýzy projektu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou marketingové strategie, které jsem navrhla pro zvýšení povědomí o spojení pivovaru Radegast s extraligovým hokejem a projektu Radegast Index. Tyto strategie jsou navrhnuty tak, aby korespondovaly s výsledky z marketingového výzkumu. Klíčová slova: Hokej, Radegast, strategická řešení, SWOT analýza
Marketingová strategie projektu Radegast Index
Loudová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie projektu Radegast Index Cíle: Tato diplomová práce se zabývá výzkumem projektu Radegast Index, který je již pátým rokem oficiální statistikou nejvyšší české hokejové soutěže. Práce byla doplněna odbornými studiemi, které se týkají daného tématu. Hlavním úkolem práce bylo zjistit povědomí o projektu Radegast Index a spojení piva Radegast s hokejem vůbec. Následně navrhnout strategická řešení, která vyplynula z výsledků dotazníků, rozhovoru a SWOT analýzy a mohou sloužit ke zlepšení samotného projektu. Metody: Výzkum povědomí o projektu Radegast Index a spojení piva Radegast s hokejem byl proveden pomocí dotazníku. Dalšími důležitými metodami výzkumu byl i rozhovor s brand specialistou pivovaru Radegast, a zpracování SWOT analýzy projektu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou marketingové strategie, které jsem navrhla pro zvýšení povědomí o spojení pivovaru Radegast s extraligovým hokejem a projektu Radegast Index. Tyto strategie jsou navrhnuty tak, aby korespondovaly s výsledky z marketingového výzkumu. Klíčová slova: Hokej, Radegast, strategická řešení, SWOT analýza

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.